Research und News aus den Märkten
INTERNATIONALE IAB NEWS
IAB EUROPE
- IAB Europe Report: Digital Measurement Priorities
- Cross-media measurement and quality metrics remain top of agenda, new IAB Europe research confirms
- IAB Europe position paper: Position on the proposal for an ePrivacy Regulation
- IAB Europe, EACA and WFA Press Release: New cross-industry initiative to improve viewability measurement standards across Europe
- IAB Europe Press Release: IAB Europe network contributes to testing and feedback of New Standard Ad Portfolio
- IAB Europe Whitepaper: Programmatic Mobile
BVDW
STUDIEN & REPORTS
- Schweizer sind Heavy User
- Zenith Online Video Forecasts 2017: Mobile devices to lift online video viewing by 20% in 2017
- Studie Deloitte: Welche Schlüsselkompetenzen braucht es im digitalen Zeitalter?
- FreeWheel – Video Monetization Report
- Studie von Economiesuisse und WIRE: Zukunft digitale Schweiz: Den Wandel gemeinsam gestalten
- Accenture publiziert den Digital Index Switzerland
- «Email für Dich» – Studie von United Internet zur Email-Nutzung im DACH-Raum
WEITERE NEWS AUS DER DIGITALEN WERBEWELT
- What Marketers Need to Overcome to Reach Digital Maturity (aus Emarketer)
Improving digital strategies and innovation remain a challenge - Marketers Face Challenges in Working with Location Data (aus Emarketer)
- Digitalisierung im Dialog-Marketing: Automatisieren oder umdenken? (aus Werbewoche)
- The Art of Storytelling Meets the Science of Data Analysis (aus Emarketer)
Data adds to the power of creative